Retur produse sau schimb
NE DORIM SA FITI PE DEPLIN MULTUMITI ATUNCI CAND CUMPARATI PRODUSE DE LA NOI.Toate produsele cumparate prin intermediul www.alessi.ro sunt noi si respecta conditile de etichetare si de calitate impuse de lege.
Inainte de livrare se verifica fiecare produs pentru a nu trimite clientilor nostri produse care prezinta defecte. In situatia in care totusi unul din produsele comandate prezinta defect care nu a fost sesizat la control, acesta trebuie anuntat imediat, iar noi il vom schimba in cel mai scurt timp posibil.
Conditii care trebuie indeplinite daca doresti sa returnezi un produs in cazul persoanelor fizice. Pentru comenzile pe persoana juridica te rugam sa citesti informatiile din subsolul acestei sectiuni.
Te rugam sa citesti cu atentie informatiile din aceasta pagina care te vor ajuta sa inregistrezi corect o cerere de retur pentru unul sau mai multe produse.
Toate cererile de retur/schimb se inregistreaza in contul personal de pe site-ul www.alessi.ro FORMULAR DE RETUR, se trimit pe WhatsApp sau pe info@alessi.ro in maxim 14 zile:
Pentru a accepta returnarea produselor Alessi, conditia este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu aiba alt miros in afara de cel initial de nou, sa nu prezinte semne de purtare, sa nu fie spalate, fara pete sau rupturi si sa aiba toate etichetele intacte).
Din cauza tipurilor de produse pe care le comercializam, ne rezervam dreptul de a refuza orice produs returnat care nu indeplinieste conditiile de acceptare si nu poate fi revandut ca si produs nou, deoarece poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor.
Recomandam sa probezi produsele fara indepartarea etichetei de carton si a sigiliului din plastic.
Trebuie sa stii ca returul unui produs fara eticheta si sigiliu nu poate fi acceptat.
Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost selectate in site la solicitarea returului, si nu mai tarziu de a 14 a zi calendaristica de la data primirii comenzii, in caz contrar returul dvs. nu va fi acceptat.
Daca in coletul de retur se afla si/sau produse diferite fata de cele din formularul completat, preluarea si inregistrarea de catre noi va fi refuzata si returnata inapoi clientului, pe cheltuiala clientului.
Categorii de produse care nu pot fi returnate
Din motive de igiena, nu pot fi returnate produse precum lenjeria intima si/sau, costumele de baie, cat si cerceii, deoarece pot pune in pericol sanatatea noilor cumparatori (conform OUG 34/2014 art. 16, lit. e).
Cum se efectueaza un retur
Toate cererile de retur/schimb se trimit pe WhatsApp sau pe info@alessi.ro in maxim 14 zile.
Conform legislatiei din Romania (reglementata prin OUG 34/2014) poti returna fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv produsele cumparate, in termen de 14 zile de cand ai primit produsele.
Procedura de returnare si costuri
Pentru a returna unul sau mai multe produse te rugam sa urmezi cei 3 pasi de mai jos. Costul acestui serviciu este de 25 Lei. Nu trebuie sa achiti nimic cand trimiti coletul, contravaloarea acestui serviciu va fi retinuta din suma pe care noi trebuie sa ti-o restituim.
1. Toate cererile de retur/schimb se trimit pe WhatsApp sau pe info@alessi.ro. Te rugam sa specifici adresa de ridicare, nr comenzii, datele personale, apoi produsele ce doresti sa le returnezi si motivul returnarii. Dupa inregistrarea cererii de retur vei primi un numar de inregistrare a returului.
2. Ne ocupam de inregistrarea returului la firma de curierat cu care colaboram.
3. Ambaleaza produsele exact cum le-ai primit sau dupa caz intr-o cutie avand aceleasi dimensiuni ca produsele returnate si asteapta curierul sa vina ca sa preia coletul.
Procedura de restituire a contravalorii produselor returnate
1. Dupa ce verificam produsele pe care le-ai returnat, te vom instiinta daca ne-ai trimis produse care nu indeplinesc conditiile de retur.
2. In cazul in care produsele pe care le returnezi au fost achitate cu un card de cumparaturi, card de credit, card de debit sau paypal, suma va fi restituita in contul asociat acestuia sau in contul tau paypal. Daca ai platit ramburs, iti vom restitui banii intr-un cont bancar indicat de tine pe care te rugam sa ni-l trimiti scris impreuna cu numele titularului, pe o coala de hartie in colet cu produsele returnate.
3. Restituirea banilor aferenti contravalorii produselor returnate se va efectua in 14 zile.
De stiut in caz ca ne trimiti produse care nu indeplinesc conditiile de retur
Ne rezervam dreptul de a aplica anumite penalitati sau de a refuza returul produselor si plata returului daca:
1. Produsele au fost purtate sau prezinta mirosuri impropii (penalitate 100% si produsul va fi returnat inapoi pe cheltuiala clientului).
2. Produsele nu mai au sigiliul atasat, respectiv etichetele rupte (penalitate 100% si produsul va fi returnat inapoi pe cheltuiala clientului).
Toate coletele care pleaca de la noi sunt ambalate in fata camerelor de luat vederi drept urmare in cazul unei neintelegeri privind ambalarea sau continutul unui colet vom verifica cu atentie filmarea momentului ambalarii coletului in cauza.
De asemenea, coletele retur se verifica in fata camerelor de luat vederi, de aceea ne rezervam dreptul de a refuza produsele neconforme!
Conform OUG nr. 34/2014, SC Luxu Concept Home SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:
- Ordonanta nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta
- Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta
- Prezenta OUG 34/2014 reglementează drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii
Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la adresa contact@bogas.ro sau la numarul de telefon 031 425 98 97.
Conform legislatiei in vigoare, aveti la dispozitie TELEFONUL CONSUMATORILOR : 021-9551 al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.
Dat fiind faptul ca legislatia in vigoare nu prevede dreptul de returnare pentru persoane juridice, politica noastra de retur specifica faptul ca Persoana Juridica are dreptul doar la SCHIMB DE PRODUSE. Nu poate face RETUR.
Schimbul de produse se realizeaza prin returnarea produselor si primirea unui voucher in valoare egala cu produsele returnate dupa primirea coletului retur de catre noi.